Cursor by nuthinbutnet.net SEVDA MAVİSİ- HOBİLERİM: SARMAL KOLYE SEVDA MAVİSİ- HOBİLERİM: SARMAL KOLYE

SEVDA MAVİSİ- HOBİLERİM

Cumartesi, Ekim 07, 2006

SARMAL KOLYE


Bugün bulanık bir havaya açtım gözlerimi ve ortalık bile aydınlanmadan kendimi dışarı attım, mecburiyetten. Pazar sabahı kim işe gider ki benden başka. Yollar bomboş ve ıslak, sokak lambaları hala yanıyor. Sanırım Ankara'nın bu sessizliğini seviyorum bir de ıslak halini. Sanki herşey yıkanıp arınıyor. Kalabalıktan bunalan biri için pek de yadırganacak birşey değil elbette. Ama Ankara bu, yapışmış yakama bırakmıyor, bakalım ne zamana kadar. Kim yorulacak önce görelim. Bugün içliyim de biraz böyle bir girizgah yapmak istedim. Kolyeme gelince çok sevdiğim o güzel mavinin tonlarını biraraya getirerek yaptım. Umarım beğenirsiniz...

0 Comments:

yorum yaz