Cursor by nuthinbutnet.net SEVDA MAVİSİ- HOBİLERİM: SARMAL KOLYE SEVDA MAVİSİ- HOBİLERİM: SARMAL KOLYE

SEVDA MAVİSİ- HOBİLERİM

Salı, Temmuz 04, 2006

SARMAL KOLYE

Polimer kilden yaptığım bir takı seti. Polimer kille çok hoş ve özgün şeyler yapabiliyorsunuz. Sadece size ait oluyor. Yeni başladığım için şimdilik gördüklerimden esinleniyorum ama farklı şeyler de yapmaya çalışıyorum. Önce iyice öğrenmek lazım ki daha yaratıcı şeyler yapabilesiniz. Kursa gitmek gibi bir şansım olmadığı için nette gezinerek birşeyler kapmaya çalışıyorum.

2 Comments:

Helal sana sevda mavisi, sen ne kadar dolu dolu bir insansın öyle!
Senin gibi bir komşum olduğu için çok sevindim, çok gurur duydum!
Beni soracak olursan takı tasarımını ve de ahşap boyamayı çok seviyorum!
teşekkürler Burçakçığım,
yapmak istediğim daha çok şey var da ancak bu kadarına valit bulabildim. Ben de senin gibi komşum olduğu için mutluyum. hassasiyetin de taktire şayan. senin de takılarını görmek isterim. sevgiler

yorum yaz