Cursor by nuthinbutnet.net SEVDA MAVİSİ- HOBİLERİM: KÜPELİ SEVDA MAVİSİ- HOBİLERİM: KÜPELİ

SEVDA MAVİSİ- HOBİLERİM

Salı, Temmuz 04, 2006

KÜPELİ

Çocukluğumu hatırlatan bir çiçek küpeli. Penceremizin önünde ne güzel açardı ve ben hayranlıkla seyrederdim. Komşuların pencerelerindekini de. Sanki herkesin çocukluğu küpeli ile geçmiş gibi gelir bana. Sanki o çocukluğun vazgeçilmez bir güzelliği ve mutlaklığı. Zarif görüntüsünü izlemeden yapamazdım. O kadar etkilemişki beni resmini yapmaktan kendimi alıkoyamadım.

2 Comments:

Sayfaniza goz gezdirdim hersey cok guzel, ellerinize saglik. Ben de bir kupeli calistim ama pek memnun kalmadim, yakinda sayfamda yayinlarim. Cok acemiyim, bir firsatini bulsam kursa gitmeyi cok istiyorum. Ebruli calismayi cok isterdim ama henuz boyle bir sansim yok buralarda. Kati deseniz baslibasina titizlik ve sabir isteyen sanat.
Sevgili Tuhfe,
güzel dileklerin için teşekkürler. Resim yaptıkça gelişiyor. tabi kursun da etkisi oluyor, daha çok pratik yapılabiliyor bir de bakış açısında değişiklik oluyor. Kat-ı gerçekten çok sabır istiyor. ben de sabrımı geliştireyim diye yapıyorum. çok da güzel ürünler çıkıyor. sevgiler

yorum yaz