Cursor by nuthinbutnet.net SEVDA MAVİSİ- HOBİLERİM: ÇİÇEK BAHÇESİ SEVDA MAVİSİ- HOBİLERİM: ÇİÇEK BAHÇESİ

SEVDA MAVİSİ- HOBİLERİM

Salı, Temmuz 04, 2006

ÇİÇEK BAHÇESİ

İşte ben buna ömür törpüsü derim:)) Ordan nasıl görünüyor bilmem ama çooook zamanımı aldı ve sabretmeyi öğretti bana. Sağolsun Bahtiyar Hocam sen yaparsın deyip bana yaptırmıştı bu tabloyu. Kât-ı sanatını bilmeyen varsa biraz açıklayayım. Ebru çalışmalarımızı istediğimiz şekli verip yapıştırarak yapıyoruz. Üç boyutlu capcanlı bir resim oluyor. Sabrına güvenenlere öneririm. Bir de yakından bakın. Tüm arkadaşlar 5-6 tane tablo yapmışlardı bense tek. Kimse bu kadar zorunu yapmak istemedi çünkü. Benimki ya hep ya hiç mantığı.
İnsanın harcadığı emek sonucunda güzel şeyler çıkarması, birşeyler üretmesi gibi rahatlatan ve keyif veren başka duygu var mıdır acaba. Biliyorum ki sizler beni çok iyi anlıyorsunuz. Bakmadan geçmediğinize göre sizler de ya üretiyorsunuz ya da üretenleri taktir ediyorsunuz. Güzel sanatları sevmeyen hayatı sevemez ki. Yapmasak bile seyretmek de paylaşmak da çok büyük bir keyif.

0 Comments:

yorum yaz