Cursor by nuthinbutnet.net SEVDA MAVİSİ- HOBİLERİM: EBRU- PAPATYA SEVDA MAVİSİ- HOBİLERİM: EBRU- PAPATYA

SEVDA MAVİSİ- HOBİLERİM

Çarşamba, Haziran 07, 2006

EBRU- PAPATYA

Ebru yapmak sözlerle anlatılamayacak bir uğraş. Tulumumu giyip renklerin içine daldığımda dünyayı unutuyorum. Her yerim boya içinde kalıyor ya sanırım bu özgürlük beni alıp götürüyor tüm sıkıntılarımdan. Yapması kısa sürmesine rağmen ön hazırlığı çok uzun ve emek istiyor. Bu emek belki de insana tatmin duygusunu yaşatan. Sevgili papatyalarımı suyun üzerine yansıtmak onlara başka bir boyut kazandırmak hoşuma gitti. Kalbimden çıkmış bir buket gibi...
Ebru hocamı da anmak istiyorum, emeği var üzerimde. Benim girişkenliğimi ve azmimi hep destekledi, imkanlar verdi bana. Teşekkürler Bahtiyar Hocam...

2 Comments:

Bu muhtesem olmus, diger resimlerde oyle ama ben ebruyu cok severim. Hic kismet olmadi ogrenmek ya da bir vakit ayirip kursuna gidebilmek..
Ellerine yuregine saglik Sevda Mavisi.
teşekkürler hanife...gerçekten de ebu yapmak harika bir uğraş. umarım senin de fırsatın olur...

yorum yaz